Bezpieczne zakupy
Ochrona danych osobowych
Darmowa dostawa
od 499zł
Wysyłka zagraniczna
...jest pusty Koszyk 14 dni na zwrot
...jest pusty
Strona głównaDla klientówZwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje

ZWROT- Prawo do odstąpienia od umowy

Kiedy? Jeśli produkt krótko mówiąc nie spełnia oczekiwań Klienta, zwrotu można dokonać bez podania przyczyny.

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Powyższe uregulowanie znajduje się w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827), nasz regulamin roz. V.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (można również samemu napisać oświadczenie z niezbędnymi danymi jako przesłanki prawne odstąpienia od umowy) oraz otrzymaną fakturą na adres:

Sklep Artykuły dla dziecka
Długi Kąt 44
42-133 Węglowice

Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Prosimy pamiętać o podstawowych zasadach zwrotu produktu, aby był odpowiednio zapakowany/zabezpieczony w zależności od produktu.
Nie przyjmujemy paczek pobraniowych lub do paczkomatu.

Sklep zobowiązany jest zwrócić należność za zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.


REKLAMACJA- Prawo do reklamacji

Kiedy? Jeśli kupiony produkt krótko mówiąc posiada wadę. W tym przypadku należy podać jaka to wada, opisać ją, najlepiej dokładnie ją wskazać, tak aby Sklep nie miał wątpliwości przy rozpatrywaniu zasadności reklamacji.

Powyższe uregulowania tyczą się również reklamacji, oprócz terminu oraz kosztów odsyłki towaru. Klient ma prawo do reklamacji towaru. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Regulamin sklepu roz. VI.

Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Jednakże nie skraca to w żaden sposób okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy. Podstawa prawna: art. 568 § 2 i 3 Kodeksu cywilnego.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, a jeśli okaże się to niemożliwe, Sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji na rachunek bankowy.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt, Sklep wyśle kuriera po odbiór paczki.


Sklep Artykuły dla dziecka ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Sklep internetowy - Oprogramowanie sklepu sStore